Konfliktsituatsioonide ennetamine ja lahendamine
- Kindlust, et olen olulisi asju õigesti teinud
- Uued metoodikad klientidega suhtlemisel
- Sain kinnitust konfliktide õige lahendamise kohta, uusi teadmisi klientide mõjutamisel
- Sain infot isikuomaduste kohta, sain teada enda kitsaskohad, mida arendada
- Meeldetuletust, uued praktilised õpped, koolitus vastas teemapüstitusele
- Kliendi mõistmise ja mõjutamise alused
- Oma mõtete tulevikku suunamine ja kinnitamine õiges suunas
- Kinnitust väljakujunenud arusaamadele, juurde palju huvitavat. Tänud!
- Suhtlemist saab juhtida!
- Klientidega suhtlemisel oskan olukorda hinnata teise pilguga
Teeninduse arendamine
- Teadmisi kuidas väljendada paremini, et saavutada oma eesmärk
- Pani mõtlema, mis on valesti minu suhtumises
- Sain huvitavaid teoreetilisi teadmisi antud valdkonnast ning neid praktiseerida
- Mõtted suunatud positiivsele lainele ja sellega on vaja tööd teha
- Oskan edaspidi suhtlemisel ja konfliktsituatsioonides kasutada õpitut
- Värskeid ideid suhtlustasandil
- Oskan paremini oma ideid maha müüa
- Tean hea teeninduse aluseid
- Oskan kasutada suhtlemisel erinevaid tehnikaid
- Vihjeid/ nõuandeid oma töö (teistega suhtlemise) parendamiseks
- Olen õnnelik, südamerahu suurenes, tunnen ennast kasulikuna, silmad avanesid
Müügitöö planeerimine ja arendamine
- Oskus müüa oma teenust paranes. Müügivõimaluste nägemine- mida teha, et saada, mida tahan
- Teada, et olen suurepärane kontaktilooja. See annab innustust olla julgem müüja. Kindlasti kasutan seda argumentide käsitlemise osas
- Sain palju kinnitust oma töös kasutatavatele meetoditele. Õppisin juurde pakkumiste ülesehitamist ja pöördumist kliendile ideega. Kliendi mõjutamise nippe
- Kuidas reklaamida oma koolitust ja koostada pakkumist
- Mõtteid ja juhiseid enda „toodete“ müügiks
- Arusaamise müügiprotsessist, inimeste mõjutamise võimalikkusest, vaevast väga heaks müügitöötajaks saamisel
- Uusi mõtteid, kuidas müüa enda oskusi ja teadmisi. Pealegi vaatasin hoopis uue nurga alt paljusid aspekte enda ja lähedaste elus
- Ennast küljelt vaadates mõistad enda võimalusi ja probleeme paremini
- Teadmisi tulevikus visiidi ettevalmistamise osas
- Rohkem eneseusku, julgemalt võib inimesi provotseerida, küsimine on diskusiooni mootor, tehingu sõlmimine
- Kinnituse teooriale, mille rakendamiseks on olemas „töövahendid“
- Värskendasin oma teadmisi, sain uusi ja tean mida võiks nüüd arendada ja kuhu tähelepanu pöörata. Kindlasti on vaja rohkem aega ettevalmistuseks
Ajakasutuse planeerimine
- Sain kinnitust oma karakterile, mida mingis osas on võimalik muuta, mingis osas on vaja vastavalt kohaneda » abivahendid selleks
- Tegelen teadlikult ja eesmärgipäraselt oma aja planeerimisega
- Mõistan kuhu kaob vajalik tööaeg, millele kulub kasulik tööaeg ja kuidas seda muuta
- Sain mõned mõtted, mida proovida ellu rakendada igapäevatöös
- Tean, mida mina pean enda töös muutma ja kuidas neid muutusi ellu viia
- Mõtlen läbi kuidas saan oma aega efektiivsemalt kasutada
- Mõtteid ja arusaama, et on vaja teha muudatusi ning kuidas neid muudatusi teha, et oma tegevusi paremini juhtida
- Ajaplaneerimise parendamise põhimõtted ja selle muutmine
- Mõtlemist, et rutiinsed asjas ei pea olema nii rutiinsed, ka neid saab muuta
Veenev esinemine
- Juhiseid, kuidas paremini esineda
- Parem enesetunnetus, vahetu kõrvalseisjate tagasiside
- Uusi teoreetilisi ja praktilisi teadmisi esinemisest, hästi ülesehitatud koolitus, kaks väga harivat päeva enesetäienduse mõttes
- Sain kinnitust tehtule, õppisin oma vigu nägema
- Sain julgust juurde. Sain nii teoreetilisi kui ka praktilisi kogemusi
- Koolitus vastas ootustele, hea oli teooria ja praktika koos ning kohene tagasiside
- Videotreening ja oskuslik tagasiside. Loodan, et saan veel!
- Värske pilk kõigile põhitõdedele, enda nõrkade külgede tuvastamine
- Kõige olulisem: müüva sõnumi koostamine
- Kuidas koolitusi ja esinemisi paremini läbi viia
- Väga suur kasu, hindan kõrgelt tagasisidet, kogemust ja kolleegide koostööd
- Suutsin vähendada oma rambipalavikku. Sain juurde palju enesekindlust ja häid mõtteid, kuidas enesekindlamalt esineda
- Enese ja teiste analüüsivõime parandamist, esinemisoskuste põhiliste valdkondade parandamine
Tulemuslik koolitamine
- Sain teoreetilised teadmised kuidas koolitust üles ehitada. Esinemise praktika, vead ja arendamist vajavad küljed
- Suudan paremini juhtida „lavanärvi“, esinemisjulgust
- Praktilisi juhiseid ja teadmisi koolituste läbiviimiseks, avalikuks esinemiseks, presentatsiooni koostamiseks
- Esinemisjulgust ja nägin ennast kõrvalt, enda vigu esinemisel
- Praktilisi juhiseid koolituse edukaks läbiviimiseks. Võimalust end kõrvalt jälgida
- Julgust teha vigu ja neist õppida
- Kindlasti tahaks proovida 16 minuti reeglit!
- Üldpildi koolitajatest ja nende tehnika kasutamisest
- Teoreetilise ettevalmistuse esinemiseks, koolituse planeerimise põhimõtted
- Algteadmised sellest, millesse end seganud olen. Kasu on suur tulevikku silmas pidades
- Kuidas saada koolitajaks. Sinna jõudmiseks on pikk tee
- Avaliku esinemise analüüsi, praktilisi näpunäiteid slaidide koostamisel
Tegutsemine keerulistes juhtimisolukordades
- Erinevate juhtide erinevad nägemused
- Õppisin ennast paremini tundma ja sain aru, et hea juhtimine ei olegi nii lihtne
- Teada erinevaid juhtimisstiile, mida enda töös rakendada
- Üldine juhtimisoskuste ja silmaringi avardus/laienemine
- Sain olulisi teadmisi juhi rollist ja omadustest
- Pani mõtlema asjadele, millega tuleb iga päev kokku puutuda uue nurga alt
- Oskusi paremini tegutseda keerulistes juhtimisolukordades
- Erinevate situatsioonide läbivaatamine, uued teadmised
- Positiivset tõuget teatud tegevuste käivitamiseks
- Edasiste tegevuste planeerimine, tegutsemine teatud juhtumite lahendamisel
- Vestlus alluvatega, parem ettevalmistus
- Saan kasutada seda oma praktikas
- Meeldetuletus minu rollist juhina, mõjutamisviisidest
- Mõningad „šnitid“ probleemide lahendamisel
- Sain aru, et olen langenud stampide ja rutiinide küüsi. Koolitus oli mulle „ülesäratus“
Koostöö arendamine
- Kindlust, oma ideede jagamise kasulikkusest laiemale ringile
- Koolituselt sain mõned uued vaatenurgad ja mõtteterad koostööks teistega
- Teadmised, et pean olema avatum, väljendama ennast paremini, üle küsima kui jääb midagi segaseks
- Antud koolitus tuletas meelde koostöö toimimise eeldused ja tagasiside andmise võimalusi
- Ideid töötajate ja oma töö paremaks korraldamiseks
- Sain teada, et erinevad osakonnad peavad ühtse eesmärgi nimel paremini funktsioneerima, põhiline info liikumine, vahetus
- Hea oli ennast läbi erinevate testide analüüsida
Inimeste juhtimine
- Ettepanekute müümine ja muutuste elluviimine, erinevad juhistiilid
- Kasulikke juhtnööre arenguvestluste läbiviimiseks
- Sain kõik juhtimise põhitõed korralikult meelde tuletatud
- Kasu sain kindlasti ja praktiline kasu tuleb siis kui kõik õpitu töösse rakendan
- Oma töö parendamine ja edasine areng
- Töötaja ja isiku motivatsiooni kaardistamine
- Sai meelde tuletatud juba õpitut asju ja ka juurde õppida palju uut