Osalejate kommentaarid koolitustelt teemade lõikes2016-12-13T10:24:29+00:00

Konfliktsituatsioonide ennetamine ja lahendamine

  • Kindlust, et olen olulisi asju õigesti teinud
  • Uued metoodikad klientidega suhtlemisel
  • Sain kinnitust konfliktide õige lahendamise kohta, uusi teadmisi klientide mõjutamisel
  • Sain infot isikuomaduste kohta, sain teada enda kitsaskohad, mida arendada
  • Meeldetuletust, uued praktilised õpped, koolitus vastas teemapüstitusele
  • Kliendi mõistmise ja mõjutamise alused
  • Oma mõtete tulevikku suunamine ja kinnitamine õiges suunas
  • Kinnitust väljakujunenud arusaamadele, juurde palju huvitavat. Tänud!
  • Suhtlemist saab juhtida!
  • Klientidega suhtlemisel oskan olukorda hinnata teise pilguga

Teeninduse arendamine

  • Teadmisi kuidas väljendada paremini, et saavutada oma eesmärk
  • Pani mõtlema, mis on valesti minu suhtumises
  • Sain huvitavaid teoreetilisi teadmisi antud valdkonnast ning neid praktiseerida
  • Mõtted suunatud positiivsele lainele ja sellega on vaja tööd teha
  • Oskan edaspidi suhtlemisel ja konfliktsituatsioonides kasutada õpitut
  • Värskeid ideid suhtlustasandil
  • Oskan paremini oma ideid maha müüa
  • Tean hea teeninduse aluseid
  • Oskan kasutada suhtlemisel erinevaid tehnikaid
  • Vihjeid/ nõuandeid oma töö (teistega suhtlemise) parendamiseks
  • Olen õnnelik, südamerahu suurenes, tunnen ennast kasulikuna, silmad avanesid

Müügitöö planeerimine ja arendamine

  • Oskus müüa oma teenust paranes. Müügivõimaluste nägemine- mida teha, et saada, mida tahan
  • Teada, et olen suurepärane kontaktilooja. See annab innustust olla julgem müüja. Kindlasti kasutan seda argumentide käsitlemise osas
  • Sain palju kinnitust oma töös kasutatavatele meetoditele. Õppisin juurde pakkumiste ülesehitamist ja pöördumist kliendile ideega. Kliendi mõjutamise nippe
  • Kuidas reklaamida oma koolitust ja koostada pakkumist
  • Mõtteid ja juhiseid enda „toodete“ müügiks
  • Arusaamise müügiprotsessist, inimeste mõjutamise võimalikkusest, vaevast väga heaks müügitöötajaks saamisel
  • Uusi mõtteid, kuidas müüa enda oskusi ja teadmisi. Pealegi vaatasin hoopis uue nurga alt paljusid aspekte enda ja lähedaste elus
  • Ennast küljelt vaadates mõistad enda võimalusi ja probleeme paremini
  • Teadmisi tulevikus visiidi ettevalmistamise osas
  • Rohkem eneseusku, julgemalt võib inimesi provotseerida, küsimine on diskusiooni mootor, tehingu sõlmimine
  • Kinnituse teooriale, mille rakendamiseks on olemas „töövahendid“
  • Värskendasin oma teadmisi, sain uusi ja tean mida võiks nüüd arendada ja kuhu tähelepanu pöörata. Kindlasti on vaja rohkem aega ettevalmistuseks

Ajakasutuse planeerimine

  • Sain kinnitust oma karakterile, mida mingis osas on võimalik muuta, mingis osas on vaja vastavalt kohaneda » abivahendid selleks
  • Tegelen teadlikult ja eesmärgipäraselt oma aja planeerimisega
  • Mõistan kuhu kaob vajalik tööaeg, millele kulub kasulik tööaeg ja kuidas seda muuta
  • Sain mõned mõtted, mida proovida ellu rakendada igapäevatöös
  • Tean, mida mina pean enda töös muutma ja kuidas neid muutusi ellu viia
  • Mõtlen läbi kuidas saan oma aega efektiivsemalt kasutada
  • Mõtteid ja arusaama, et on vaja teha muudatusi ning kuidas neid muudatusi teha, et oma tegevusi paremini juhtida
  • Ajaplaneerimise parendamise põhimõtted ja selle muutmine
  • Mõtlemist, et rutiinsed asjas ei pea olema nii rutiinsed, ka neid saab muuta

Veenev esinemine

  • Juhiseid, kuidas paremini esineda
  • Parem enesetunnetus, vahetu kõrvalseisjate tagasiside
  • Uusi teoreetilisi ja praktilisi teadmisi esinemisest, hästi ülesehitatud koolitus, kaks väga harivat päeva enesetäienduse mõttes
  • Sain kinnitust tehtule, õppisin oma vigu nägema
  • Sain julgust juurde. Sain nii teoreetilisi kui ka praktilisi kogemusi
  • Koolitus vastas ootustele, hea oli teooria ja praktika koos ning kohene tagasiside
  • Videotreening ja oskuslik tagasiside. Loodan, et saan veel!
  • Värske pilk kõigile põhitõdedele, enda nõrkade külgede tuvastamine
  • Kõige olulisem: müüva sõnumi koostamine
  • Kuidas koolitusi ja esinemisi paremini läbi viia
  • Väga suur kasu, hindan kõrgelt tagasisidet, kogemust ja kolleegide koostööd
  • Suutsin vähendada oma rambipalavikku. Sain juurde palju enesekindlust ja häid mõtteid, kuidas enesekindlamalt esineda
  • Enese ja teiste analüüsivõime parandamist, esinemisoskuste põhiliste valdkondade parandamine

Tulemuslik koolitamine

  • Sain teoreetilised teadmised kuidas koolitust üles ehitada. Esinemise praktika, vead ja arendamist vajavad küljed
  • Suudan paremini juhtida „lavanärvi“, esinemisjulgust
  • Praktilisi juhiseid ja teadmisi koolituste läbiviimiseks, avalikuks esinemiseks, presentatsiooni koostamiseks
  • Esinemisjulgust ja nägin ennast kõrvalt, enda vigu esinemisel
  • Praktilisi juhiseid koolituse edukaks läbiviimiseks. Võimalust end kõrvalt jälgida
  • Julgust teha vigu ja neist õppida
  • Kindlasti tahaks proovida 16 minuti reeglit!
  • Üldpildi koolitajatest ja nende tehnika kasutamisest
  • Teoreetilise ettevalmistuse esinemiseks, koolituse planeerimise põhimõtted
  • Algteadmised sellest, millesse end seganud olen. Kasu on suur tulevikku silmas pidades
  • Kuidas saada koolitajaks. Sinna jõudmiseks on pikk tee
  • Avaliku esinemise analüüsi, praktilisi näpunäiteid slaidide koostamisel

Tegutsemine keerulistes juhtimisolukordades

  • Erinevate juhtide erinevad nägemused
  • Õppisin ennast paremini tundma ja sain aru, et hea juhtimine ei olegi nii lihtne
  • Teada erinevaid juhtimisstiile, mida enda töös rakendada
  • Üldine juhtimisoskuste ja silmaringi avardus/laienemine
  • Sain olulisi teadmisi juhi rollist ja omadustest
  • Pani mõtlema asjadele, millega tuleb iga päev kokku puutuda uue nurga alt
  • Oskusi paremini tegutseda keerulistes juhtimisolukordades
  • Erinevate situatsioonide läbivaatamine, uued teadmised
  • Positiivset tõuget teatud tegevuste käivitamiseks
  • Edasiste tegevuste planeerimine, tegutsemine teatud juhtumite lahendamisel
  • Vestlus alluvatega, parem ettevalmistus
  • Saan kasutada seda oma praktikas
  • Meeldetuletus minu rollist juhina, mõjutamisviisidest
  • Mõningad „šnitid“ probleemide lahendamisel
  • Sain aru, et olen langenud stampide ja rutiinide küüsi. Koolitus oli mulle „ülesäratus“

Koostöö arendamine

  • Kindlust, oma ideede jagamise kasulikkusest laiemale ringile
  • Koolituselt sain mõned uued vaatenurgad ja mõtteterad koostööks teistega
  • Teadmised, et pean olema avatum, väljendama ennast paremini, üle küsima kui jääb midagi segaseks
  • Antud koolitus tuletas meelde koostöö toimimise eeldused ja tagasiside andmise võimalusi
  • Ideid töötajate ja oma töö paremaks korraldamiseks
  • Sain teada, et erinevad osakonnad peavad ühtse eesmärgi nimel paremini funktsioneerima, põhiline info liikumine, vahetus
  • Hea oli ennast läbi erinevate testide analüüsida

Inimeste juhtimine

  • Ettepanekute müümine ja muutuste elluviimine, erinevad juhistiilid
  • Kasulikke juhtnööre arenguvestluste läbiviimiseks
  • Sain kõik juhtimise põhitõed korralikult meelde tuletatud
  • Kasu sain kindlasti ja praktiline kasu tuleb siis kui kõik õpitu töösse rakendan
  • Oma töö parendamine ja edasine areng
  • Töötaja ja isiku motivatsiooni kaardistamine
  • Sai meelde tuletatud juba õpitut asju ja ka juurde õppida palju uut

Firma

Nimi *

E-mail*

Arvamus